Üzemeltető: Blogger.

FOTD - First Naked 3

Régen volt már sminkes bejegyzés, mert egyszerűen sosincs időm lekapni az aznapi sminkem, és hétköznapokon amúgy sem viszem nagyon túlzásba a sminkelést mostanság, igyekszem minél természetesebb sminkeket viselni, amik valljuk be nem a legérdekesebbek. Viszont néha ilyenek is kellenek, nem mutathatok mindig színes és extrább sminkeket, hiszen nem így sminkelek leggyakrabban, nem ez vagyok. A mai sminket egyébként aznap viseltem, amikor új személyit mentem csináltatni, ami ismét nem lett a legjobb, de szerintem ez törvényszerű. Majd talán 10 év múlva...

A szemsminkhez, mint mostanában szinte minden sminkemhez a Naked 3 palettát használtam, nem tudom félretenni és nem ezt használni mióta megvan. A mozgószemhéjamra a Buzz nevű árnyalatot vittem fel, ami egy fémes, mályvás árnyalat. A mélyítővonalba a Nooner került, ami az egyik legnagyobb kedvencem a palettából, egy barnás rózsaszínes beütésű matt, gyönyörű a mélyítővonalban satírozószínként. A külső v-t és az alsó szempillatöveket pedig a Darkside-dal emeltem ki, ami egy csodás csokibarna. Amit hiányolok a palettából az egy csillámló vanília /pezsgő árnyaltú, belső szemzugot kiemelő highlight szín, mert a palettában csak egy ilyen színű matt árnyalat kapott helyet, ami szintén szuper, de jó lenne egy csillámos ilyen árnyalat is. A világos csillámos rózsaszínt nem igazán szeretem a belső szemzugba használni, inkább az egész mozgószemhéjra. Amivel ezt a hiányosságot pótoltam és általában pótolni szoktam a sminkekben, az a Makeup Revolution Illuminate árnyalata. Egy vékonyabb tusvonalat is húztam, méghozzá az Essence vízálló filces tusával. A szempilláimra pedig a Max Factor Clump Defy spirál került, amivel annyira megbarátkoztam, hogy már gondolkozom is az újravételén. A szemöldököm a Catrice Blond But Brow'd árnyalatú szemöldökceruzájával egészítgettem ki.


Az arcomra a Garnier olajmentes BB krémje került light árnyalatban. Tavaly nagyon szerettem, és most is szeretném szeretni, de gyanakszom rá, hogy pattanásokat okoz, még próbálkozom azért vele, hátha mégsem ez volt a pattanások oka. A bőrhibákra és a szemem alá is az örök kedvenc korrektorom, a Catrice Camouflage korrektort használtam 020 light beige árnyalatban. Most, hogy eljött a nyár és a jó idő (khm.. végre lehetne huzamosabb ideig is jó idő) szinte mindig használok bronzosítót, jelenleg az Alverde duo bronzosítóját a 20-as sunny bronze árnyalatban. Mellé csak egy leheletnyi pirosítót szoktam használni, a Naked rózsaszínes árnyalatai mellé a kedvencem a Bourjois piszkos rózsaszín árnyalatú pirosítója, a 74 Rose Ambré. A sminket végül a Rimmel Stay Matte 001 Transparent púderrel fixáltam és tettem tartósabbá. Az ajkaimra a jelenlegi kedvenc ajakra való termékem, a L'oreal Color Caresse Wet Shine Stain került, a 102-es Romy árnyalatban, szintén nagyon jól megy a rózsaszín árnyalatú szemhéjpúderekhez, pirosítóhoz.





Remélem tetszett ez a smink, habár elég egyszerű, de szerintem nagyszerű! A hétköznapokon mostanában leggyakrabban ehhez hasonló sminkeket viselek és a termékek nagy része, amit használtam, a kedvenc termékeim között szerepel mostanság. Facebook-on már kérdeztem, de gondoltam megkérdezem itt is, hogy esetleg van-e olyan híresség, aki sminkjének elkészítését szívesen látnátok, ugyanis majd szeretnék ilyen jellegű sminkekkel is jönni, természetesen nekem is van már pár ötletem, de gondoltam megkérdezlek Titeket is. Az ötleteket várom kommentben.
Puszi,
Nóri

8 megjegyzés

  1. Szerinte nagyon szép és nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól állnak neked ezek a rózsás árnyalatok!
    Nekem a Rimmel púder okozott pattanásokat :S ezért lecseréltem, így már nincs bajom (én is együtt használtam a Garnier olajmentes BB-vel és az összhatás nagyon szép volt, de a pattanások meg jöttek kifele)
    Katy Perry sminket szívesen látnék vagy Rihanna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én a Rimmel púderre azért nem gyanakszom, mert mielőtt megvolt, már volt, hogy pattanásos lett az arcom mikor a Garnier BB-t használtam, de érdekes mert tavaly nem csak idén. Most leálltam kicsit a Garnier BB-vel, de ha a pattanások továbbra is feltűnően jönnek ki, akkor mindenképp figyelek a púderre.

      Törlés
  3. Szuper smink, hétköznapra tökéletes szerintem. :)

    VálaszTörlés
  4. A 3. képen, amin mosolyogsz, csakúgy ragyogsz! :)) Nagyon jól állnak neked ezek a rózsás színek! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia nekem is nagyon tetszik ez a paletta, a smink egyszerű és nagyszerű :]
    Szerintem Lana Del Rey sminket készíthetnél :)

    VálaszTörlés