Üzemeltető: Blogger.

Glamour-napi szerzemények 2014 április

Halihó! Akik Facebookon követek olvashatták, hogy miért nem voltak bejegyzések, videók az elmúlt két hétben, akik nem követnek vagy nem olvasták azoknak leírom, az ok nagyon egyszerű: pihentem két hetet, egy hetet terveztem "kihagyni", de vidéken maradt a kamerám a felvett videókkal, képekkel.  Totally me! Na de ezt ugorjuk is át és térjünk rá a mai bejegyzésre. Egy héttel Glamour-napok után elhoztam videó formájában, hogy miket is vásároltam.







Dekorkozmetikumok:
Rimmel Moisture Renew rúzs 360 As you want Victoria
Maybelline Colorsensational 422 Coral Tonic
L'oreal Colour Caresse WetShine Stain 102 Romy
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume
Maybelline the Colossal  GO Extreme! Volum' vízálló szempillaspirál
Alverde égetett duo-bronzosító 20 Sunny bronze

Hajápolás:
Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray
Garnier Fructis hajerősítő sampon 

Arcápolás:
Nivea aqua effect hidratáló nappali arckrém

Rexona Maximum Protection izzadásgátló krém dezodor

Imádok mindent, amit vásároltam! - ez a videóból is látszik azt hiszem. Teszteket, majd folyamatosan írogatok a drogériás termékekről. Ha valamire jobban kíváncsiak vagytok, akkor írjatok és hamarabb írok róla, mint a többiről.

Voltatok idén Glamourozni? Miket vásároltatok? Ezek közül a termékek közül esetleg használtok valamit?
Puszi,
Nóra

1 megjegyzés

  1. Szuper dolgokat vettél, az Alverde bronzosítóra nagyon kíváncsi vagyok, illetve a Nivea hidratálóra is, mert most keresem a tökéletes hidratálókrémet. :) A többi termék többé-kevésbé nekem is megvan, és szeretem őket :)
    Az én szerzeményeimet itt találod, ha kíváncsi vagy rá: http://ruzsfoltblog.blogspot.hu/2014/04/glamour-napok-2014.html :)

    VálaszTörlés