Üzemeltető: Blogger.

Teszteljünk mintákat! || Etude House Precious Mineral Cotton fit BB-krém

Már nagyon vártam, hogy tesztelhessem ezt az Etude House Precious Mineral Cotton fit BB-krém mintát, amit a legutóbbi ebay-es koreai rendelésem során kaptam, azonban mivel szerettem volna róla írni, várnom kellett, nem lehetett csak akármikor felbontani, hiszen fényképezni hétköznap ritkán tudok, mert nem nagyon vagyok itthon világosban. Azért is voltam ilyen izgatott, mert ez volt életem első koreai BB-kréme, sok jót hallottam már róluk, de nem tudtam mégis mire számítsak. Hogy hogyan tetszett azt a tovább mögött elolvashatjátok.


A mai tesztalanyunk az Etude House Precious Mineral 4 BB-krémje közül az egyik. 
Amit ígér:
1. Tökéletes fedés
2. Selymes és puha arcbőr egész nap
3. Egész napos tartósság
4. Illeszkedik az arcbőrhöz
5.Gyöngy kivonat (16,5%) - A gyöngy kivonat a fehérítő, hidratáló és bőrtónus javító hatásáról ismert.

SPF30/PA++-as fényvédőt tartalmaz, így védi az arcbőrt a káros sugaraktól - ez lassan ismét kiemelt fontosságú lesz az arcápolásban, hiszem már kezd gyönyörű napsütéses idő lenni.  Mesterséges színezék, parabén  és benzophenone mentes.

Amit még tudni kell róla, hogy összesen három árnyalatban kapható: N02 Light Beige, W13 Natural Beige, W24 Honey Beige. A minta szerencsémre az N02-es volt, ami a legvilágosabb árnyalat, így a télen kifakult arcbőröm színéhez pont tökéletes volt.

Ezt az egyetlen egy mintát három napig tudtam használni, ez bizonyítja azt is, hogy nem kell sokat felvinni belőle. Inkább folyékony az állaga, mint krémes, de pl. kevésbé folyékony mint a Garnier olajos bőrre való bb-krémje, valahol a kettő között van az állaga. Könnyű eloszlatni a bőrön, mind kézzel, mind ecsettel. Nagyon szépen beivódik a bőrbe, így igazán természetes hatást kelt, ugyanakkor jó a fedése és a bőrhibákat szépen elfedi, így jónak tűnik azoknak, akik bőrhibákkal küzdenek. Ami tetszett, hogy a szeplőim átsejlettek alóla (bár az orromra amúgy is vékonyabb rétegben szokott kerülni az alapozóból), de a pattanásaim már a bb krém használata után, korrektor használata nélkül alig lehetett látni. A pirosságot és a sem alatti sötétebb karikákat is szépen elfedi, egyenletes arcbőrt kölcsönöz. Egész nap kellemes viseletet nyújt, egyáltalán nem kelt nehéz érzetet a bőrön. A tartóssága is remek púder nélkül is nap végéig szépen fennmaradt, minimálisan fényesedett át. Mindhárom alkalommal egész napon át viseltem és mindhárom alkalommal nap végére éreztem a hidratáló hatását.


Megvenném-e teljes kiszerelésben? - IGEN

Honnan? - Ebay
Ár - kb. 12$
Méret - 60g

Engem egyetlen egy minta alapján nagyon meggyőzött. Fel is került a kívánságlistámra, most csak épp azért nem rendelem meg egyből, mert Glamour-napokig vásárlás stop van, illetve azon sakkozok, hogy milyen árnyalatút vegyek, hiszen most már lehet barnulni és szeretnék is. Plusz a többi  Precious Mineral BB-krém is izgatja a fantáziám.
Ti próbáltatok már valamilyen koreai BB-krémet? Hogyan vált be?
Puszi,
Nóra

1 megjegyzés

  1. Pont most filozok egy BB krémen, csak nehéz a döntés, pedig az ára nagyon kedvező. :) Csak sajnos nem találtam róla sok információt és véleményt. :) Ezen is gondolkodom, de előbb én is egy kis mintát veszek majd. ^^

    VálaszTörlés