Üzemeltető: Blogger.

Hónapom képekben #3

Annyira örülök, hogy már tavasz van, ez az én évszakom! Egyszerűen imádom! Persze az idő még melegethet, de annyira jó érzés a szabadba, a friss levegőre kimenni a szobából, nagyokat sétálni, csodálni a sok szép virágot, érezni az illatukat... Na pont ilyen képek nincsenek, de valahogy, ha kinn vagyok, akkor csak élvezem az egészet és eszembe sem jut fényképeket készíteni. Egyébként új telóm van, így a képek minősége javult. Imádom ezt a telefont (ebből a szempontból is)! Szokás szerint jöjjenek a képek csoportosítva és kis leírásokkal kiegészítve. 



 

 

Ételek1 A névnapom és tesóm szülinapját ünnepeltük kicsit megkésve. Mindig átjönnek a rokonok és ünnepi vacsit tartunk. Apa, mint egyébként mindig, most is igazán kitett magáért, sajttal sonkával, illetve fűszeres krémsajttal töltött rántotthusit csinált. // 2 Imádom barátom rántottáját, szerintem Ő készíti a legjobban a világon! // 3 Szokásos otthoni vasárnapi finomság: most épp Magyaróvári szelet és párolt zöldségek // 4 Egészséges reggeli



 
Édességek, nasik: 1 Életem első macaronjai. Imádom őket, azóta párszor már ismét elcsábultam rájuk.// 2 Rafaello & Red lips // 3 Az akciók mindig bűnbe csábítanak. Már rég ki szerettük volna barátommal próbálni a boltokban kapható nachos-okat (a moziban mindig azt eszünk), pont le volt akciózva, így nehéz volt otthagyni és nem is sikerült. Filmezéshez tökéletes!


 

Blogging & Shopping: 1 Szerkesztés közben... Egyébként új videószerkesztőt használok, és így javult a videók minősége. szörnyű, hogy az előző hogy lerontotta a minőséget. // 2 Selfie videókészítés előtt // 3  Amint megláttam, hogy már kapható, megvettem az áprilisi(kuponokat tartalmazó) Glamourt. // 4 Vásároltam még hónap elején/előző hónap végén pár tavaszi ruhadarabot, erről tegnap láthattatok is videót. Azóta viszont minden tekintetben Glamour-napokig vásárlás stop van.


 

 

Random: 1 Imádom a környéket, ahol az egyetem van, legszívesebben ezt a kilátást minden nap, amikor arra járok, lefényképezném. // 2 Voltunk bowlingozni egy szuper csapattal és csodák-csodájára nem voltam olyan rossz....az elején, aztán fáradni kezdtem és szét is szedte az ujjam a golyó, de szuper volt! // 3 Ez a cuki levelibéka ősz óta az otthoni szobám lakója, vigyáz rá amíg nem vagyok otthon. // 4 Nőnapi virág a munkatársaktól, olyan jó volt az illata az egész irodát bejárta

Milyen márciusotok volt? Ti is élvezitek a jó időd csakúgy, mint én?
Puszi,
Nóra

4 megjegyzés

  1. Nagyon szép vagy azon a selfie képen :) Persze mindig szép vagy, de azon különösen :)
    Szeretem ezeket a posztokat, a kaják mindig olyan jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ritka alkalmak egyike, amikor elsőre jó kép készül rólam :D Én pont mindig legéhesebben botlok bele ilyen posztokba/ képekbe, nem igazságos :D

      Törlés
  2. Nagyon jó képek. :) Az a fotó rólad a piros rúzzsal nagyon szuper. Csini vagy rajta. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ^^ Az a kép kapta a hónapban a legtöbb szivecskét :)

    VálaszTörlés