Üzemeltető: Blogger.

Kék barna smink

Sziasztok! Ma ismét egy videóval jövök, méghozzá egy sminkvideóval, aminek főszereplője a blogkarácsonyi ajándékozás során kapott kék szemhéjpúder. Egyszerűen gyönyörű színe van és remekül passzol a szemem színéhez! Elsőre túl soknak tűnt hétköznapokra, de ha egy kis matt barnával párosítjuk máris tökéletes akár a hétköznapokra is









Max Factor CC krém  40 Fair
Catrice Camouflage korrektor 020 Light Beige
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
Sleek Vintage Romance paletta (Love in London, Propose in Prague, Pretty in Paris)
MUA Undressed paletta (shade 3, 5)
Rimmel Scandaleyes szemceruza 005 nude
Butterfly Collection szemhéjpúder
Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Volume&Curl szempillaspirál
Bourjois pirosító - 74 Rose Ambré
Sierra Bees ajakápoló




Hogy tetszik? Szoktatok kék sminkeket viselni?
Puszi,
Nóra

6 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett, és téged látva tényleg elhiszem, hogy barna szemű és hajú lányoknak is jól áll. :D Én nagyon max csak az alsó szempillatőhöz szoktam egy vastagabb, erősebb vonalat húzni kékkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Majd türkizkéket szeretnék beszerezni, mert valamiért nagyon tetszik, amikor alulra ilyen szemhéjpúdert tesznek :D

      Törlés
  2. Nekem ez inkább lila, mint kék, de valószínűleg csak színvak vagyok. :D Amúgy nagyon jól állnak a színes sminkek neked, most visszanéztem párat. :) A kérdésre válaszolva, igen, én hordok kéket, pont nemrég vettem egy gyönyörűséges kék szemhéjpúdert és imádom! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy mondod én is felfedeztem benne a lilás árnyalatot :D De valahogy élőben kékebb.

      Törlés