Üzemeltető: Blogger.

Maybelline Colorama 101


Sziasztok! Ma egy gyönyörű lakkot mutatok meg Nektek, ami most az abszolút kedvencemmé vált annak ellenére, hogy egyáltalán nem télies/karácsonyos szín. A szerzeményes videómban már meséltem róla, hogy életem első olyan lakkja, amit megláttam a boltban és egyszerűen nem tudtam otthagyni, pedig nem is akartam lakkot venni magamnak, csak az egyik barátnőmnek szülinapjára és végül a neki kinézett lakk mellett ott volt ez, és onnantól végem volt.







Az ecsete viszonylag vékony és ahogy a fenti képen látjátok egy kicsit csíkoz, de szemmel alig észrevehető, én is csak a képen vettem észre.


Egy rétegben már elég jól fed, de 1-2 körmömön még nem volt teljesen jó a fedése az első réteg után mert kicsit kevesebb lakkot vittem fel rájuk, ezért a képen két rétegben láthatjátok. Tartósságát tekintve egy napot bír ki szépen, másnap elkezdett kis mértékben kopni a körömvégeken, de még egyáltalán nem zavaró mértékben, viszont harmadik napon már lepattogott egy-két nagyobb darab is. Szóval érdemes fedőlakkot használni, hogy növeljük a tartósságát.

Nektek, hogy tetszik? Mióta megvettem ez van a körmömön ideje lenne már váltani, de egyszerűen annyira szeretem, hogy nagyon nehéz más lakkot elővenni.
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések