Üzemeltető: Blogger.

Karácsonyi ajándékötletek - Pasiknak

Karácsonyi ajándékötleteket eddig DIY posztok formájában láthattatok, de gondoltam legyen ilyen is, hátha valakinek ötletet tudok adni. Ebben az évben szörnyen nehéz dolgom volt, hogy mit vegyek a barátomnak, már több, mint három éve vagyunk együtt, így sok ajándékötletet ellőttem. Ez inspirálta igazán ezt a posztot, több dolgot is a listáról már ajándékoztam neki valamikor. 






1. H&M - 2. Takko Fashion - 3. F&F
Ing - Nyakkendő: ha szereti őket és beleillik a stílusába, akkor lepjük meg bátran egyel!

1,2 Takko Fashion - 3,4 F&F
Vicces/karácsonyi póló: Szinte minden boltban megtalálhatóak most a karácsonyi pólók. Sok helyen van Simpson családos, láttam már South Parkos pólót is, ha barátunk szereti, nézi ezeket a "meséket" remek ajándék lehet. Egyéb feliratos, vicces pólókat is találhatunk, de ha nem találunk, akkor csináltathatunk is egyedit.

F&F
Téli kiegészítők-sapka, kesztyű, sál: A hidegben mindig jól jönnek.

1,2,3 F&F - 4 Deichmann
Meleg papucs/mamusz: ezek pedig odabent melegítenek. Mostanában sokféle található a boltokban:  vicceseket, karácsonyiakat vagy akár egyszínűeket is megtalálni.


Parfüm: Én nemcsak a női, de a férfi parfümöket is imádom! Egyszerűen odavagyok a férfi illatokért, persze nem mindegyikért. Már többször vásároltam neki parfümöt, egyszer én választottam neki egyet, az alapján, ami nagyon tetszik és szerencsém volt, mert neki is nagyon tetszett, nagyjából egyezik ebben az ízlésünk. Aki pedig annyira nem biztos benne, hogy tetszene-e a barátjának, az szerintem próbáljon puhatolózni milyen illatokat szeret, figyelje meg milyen típusú illatokat használ vagy  ha nem ragaszkodsz ahhoz, hogy meglepetés legyen, akkor menjetek el együtt választani egyet!

Amik még segíthetnek, ötleteket adhatnak:
Miket szeret? - pl. számítógépes játékokat, maketteket, kütyüket
Gyűjt valamit?
Van valami hobbija? Sportol valamit? - Ha például sportol remek ajándék lehet a sporthoz kapcsolódó sportfelszerelés, ruházat.
Miket szerettek együtt csinálni?

Saját készítésű dolgok:
- Fotóalbum készítése
- Kedvenc közös számok összegyűjtése
- Süti sütés

Remélem  hasznos volt ez a bejegyzés és van, akinek tudtam ötletet adni.
Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések