Üzemeltető: Blogger.

Hónap kedvencei - December

Hónap és egyben év vége van, úgyhogy ez nem jelenthet mást, mint kedvences videót. A videó elején is említem, de ide is leírom, hogy úgy döntöttem nem készítek egész éves kedvences videót, hanem a csak decemberit. Az egész éves kedvencekben olyan termékeket láthattatok volna, amik előző havi kedvences videókban/ posztokban már voltak, itt azonban van jó pár újdonság, amit 1-1,5 hónapja használok, de nagyon megszerettem, viszont fura lenne egész éves kedvencek közé tenni őket, bár van amelyik megérdemelné. A bejegyzés végén összeszedtem az eddigi kedvences bejegyzéseket, ha esetleg nem láttátok volna. Az azokban + ebben szereplő termékek az egész éves kedvenceim.




Termékek:
Max Factor CC krém 40 Fair
Real Techniques Expert Face Brush
Rimmel Stay Blushed! pirosíó 005 Apricot Glow
Madre Bees ajakápoló
MUA Undressed paletta
Maybelline Color Tattoo 40 Permanent Taupe
MUA Glitter Eyeliner shade 4
Max Factor 2000 Calori Curved Brush Volume & Curl szempillaspirál

Swatch: MUA Glitter Eyeliner shade 4 & Rimmel Stay Blushed! 005 Apricot Glow

Eddigi hónap kedvencei bejegyzések/videók:
Május
Június
Október
November

Nektek ezek közül a termékek közül megvan valamelyik és szeretitek?
Puszi
Nóra

2 megjegyzés

  1. A RT ecset is nekem is nagy kedvencem :)
    Annyira kíváncsivá tettél ezzel a Max Factor spirállal, hogy ha kifogy a mostani, akkor tuti az lesz a következő, amit kipróbálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd még teszt jön róla a héten képekkel :)

      Törlés