Üzemeltető: Blogger.

Blog karácsony 2013 - ajándékok Judittól

Ha figyelmesek voltatok november közepe óta láthattátok az oldalsávban, hogy részt vettem az első Blog karácsonyon, ami egy nagyon aranyos kezdeményezés Ilusstól. Remélem ezentúl hagyománnyá válik a bloggerinák körében és minden évben egyre többen csatlakoznak majd. A sorsolás után kiderült, hogy Judittól kapok majd egy kis ajándékcsomagot, én pedig Noéminek adok (a blogaikhoz linket a bejegyzés végén találtok). A csomagocskám szerdán meg is érkezett és akkor lássuk miket is kaptam. 
A borítékon kívül egy szép kis arany tatyóba voltak az ajándékok.


 Elsőként két pár csillagos fülbevalót kaptam, számomra a nyár hangulatát idézik fel :)


Aztán egy fényes csillogású lila Lora express finish körömlakk 60-as árnyalatban. Miután megláttam Judit blogját, sejtettem, hogy mivel nagyon szereti a körömlakkokat, nagyon sok ilyen bejegyzése van, a csomagomba is elrejt majd egyet.



 Aztán a csomagban lapult még egy Lora arany csillám, ami a karácsonyi időszakra pont ideális, de én amúgy is, máskor is szeretem az arany színű szemhéjpúdereket.


Egy gyönyörű duo Buttefly cosmetics szemhéjpúdert is kaptam. Be kell, hogy valljam, mindig is féltem a kék szemsminkektől, mert nem egy hétköznapi szín, nincs is sok kék, szemre való termékem, nem is gyakran készítek, de annyira szép ez a sötétkék, hogy biztos mostanában többet fogok. Amúgy is a kék jól illik a barna szememhez ;)

Talán, aminek legjobban örültem az a rúzs, azt hiszem, ha már kicsit is ismertek ez nem csoda.  Az Essence long lasting rúzsai közül a 06-os Barely There! árnyalatút kaptam, ami egy barnás kicsit rózsaszínes nude árnyalat. A szám színétől egy-két árnyalattal sötétebb csak. Inkább őszi, téli árnyalat. Swatch-ot is készítettem róla, majd sminkben is biztos láthatjátok.



És végül egy aranyos rénszarvasos karácsonyi csoki!!



Még nem volt alkalmam kipróbálni a dolgokat, de hamarosan sort kerítek rájuk, mert már kíváncsi vagyok rájuk nagyon. Nekem nagyon tetszik a csomagom, amit kaptam és nagyon-nagyon köszönöm szépen Juditnak!  Örülök, hogy résztvettem/résztvehettem ebben a kezdeményezésben és tényleg remélem jövőre is lesz Blog Karácsony!

Nézzetek be Judithoz, nagyon szép körmöket készít csinál!

Ha pedig kíváncsiak én miket ajándékoztam Noéminek nézzetek be hozzá is!


Puszi,
Nóra

Nincsenek megjegyzések