Üzemeltető: Blogger.

Sleek Vintage Romance paletta

Imádom! Imádom! Imádom! Kevés szöveget, de cserébe sok-sok képet hoztam a Sleek Vintage Romance palettájáról. A szövegelés szinte felesleges is,  hiszen a képek majdnem mindent elárulnak. 








Volt egy limitált kiadású csomagolása, de a MUP honlapjáról (nem tudom máshol esetleg fellelhető-e még abban a csomagolásban) már ilyen, a szokásos i-divine csomagolásban lehet megrendelni. A dobozt kibontva és magát a palettát kivéve a szokásos matt fekete csomagolást kapjuk rajta a Sleek felirattal, belül egy tükörrel.



Színek és fantázianeveik:
Felső sor - Természetesebb árnyalatok (kivétel a Romance in Rome)
Pretty in Paris: fémes csillogású nagyon világos szürke, talán már szinte fehér. Belső szemzugba gyönyörű highlight színként, persze nem csak erre lehet használni.
Meet in Madrid : fémes (világosabb) arany. 
Court in Cannes: egy szó jut eszembe róla : rosegold
Lust in LA: fémes bronzos árnyalat
Romance in Rome: ahogy fenn is kiemeltem a kakukktojása felső sorban. A swatchokon nem jön ki annyira a különlegessége. Neki kell az alap, viszont az alappal mesés, matt fekete és csillámló kék keveredése. Hasonló, mint a Bliss in Barcelona, csak az lilás és nem kék.
Propose in Prague: egyetlen matt árnyalat a palettában. Elsőre nekem sokkal téglásabb, vörösesebb színűnek tűnt és tartottam is tőle, de szemen gyönyörű, barnásabb, mint első ránézésre. Talán már észrevehettétek, hogy nagyon szeretem a szemhéjfestékek körvonalát matt barnával elsatírozni, erre is nagyon szeretem használni, emellett az egész szemhéjra is szeretem felvinni. Noha nem a legkülönlegesebb színek közé tartozik mégis nagyon örülök, hogy helyet kapott a palettában.

Alsó sor:
A Vow in Venice : piszkos rózsaszín visszafogott csillámokkal
Marry in Monte Carlo: csillogóbb, mint az A Vow in Venice, hasonlóan a felette lévő árnyalatokhoz neki is fémes csillogása van, és egy gyönyörű rózsaszín színe.
Honeymoon in Hollywood: matt alap benne elszórtan ezüstös csillámok. Ugyanez a helyzet a Forever in Florence, illetve a Love in London árnyalatokkal is.
Bliss in Barcelona: a Romance in Rome-nál már leírtam, hogy mennyire hasonlítanak, csak itt éppen a matt fekete a fémesen csillámló lilával keveredik.
Forever in Florence
Love in London






A swatchokat mindenféle alap nélkül készítettem, egyszer húzta végig az ujjammal és voltam olyan ügyes, hogy pont fordítva, mint ahogy a palettában vannak, de sebaj. Látszik, hogy milyen jól pigmentáltak már így alap nélkül is. Egy-két szín nem olyan intenzív, ezeket ha rétegezzük vagy egy alapot használunk nálunk a probléma máris megoldva. 








Ha tetszik ez a paletta és még nem tettétek volna meg, akkor itt  jelentkezhettek a nyereményjátékra, ahol őt nyerhetitek meg!

Ha tudtok választani melyik szín vagy színek tetszenek leginkább? 
Puszi,
Nóra

4 megjegyzés

  1. Csak még jobban megerősítettél, hogy imádom és akarom! :D Karácsonyra drága páromtól ezt kértem, de ha továbbra is hiány lesz belőle a makeupplázánál akk meghalok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pár hetet vártam rá, mire feltöltötték a készletet és gyorsan lecsaptam rá, nem figyeltem utána, de biztos hamar elfogyott. Figyelgesd gyakran, iratkozz fel hírlevélre, ott azt hiszem értesítenek, amint érkezik.

      Törlés
  2. gyönyörű paletta *.* a felső sor meseszép!! :) az alsó is, de az a lila mániámból kifolyólag, alap! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőként engem a lilás, rózsaszínes árnyalatok fogtak meg . Mikor megérkezett és elkezdtem használni kezdtem el igazán értékelni a felső sort :)

      Törlés