Üzemeltető: Blogger.

Nyereményjáték

Sziasztok! Nagyon nagyon szépen köszönöm minden olvasómnak, feliratkozómnak az eddigieket, a kommenteket, megtekintéseket és most nem csak szóban, illetve írásban teszem ezt meg, hanem nyereményjáték formájában is! Pár hete eszembe jutott, hogy lehetne nyereményjáték. Egyrészt a számok miatt, ugyanis youtube-on a feliratkozóim túllépték a 300-at, illetve az oldalletöltés az 5000-ret. Ugyan sokaknak ezek a számok nem nagyok, de nekem nagyon sokat jelentenek. A másik, ami miatt eszembe jutott az az, hogy lassan itt a Mikulás, a nyertes kb. Mikulás környékén (reményeim szerint még előtte) kapja majd meg a nyereményt. Azt, hogy hogyan vehettek részt a nyereményjátékban és, hogy mit nyerhettek a tovább mögött találjátok.

Videót készítettem, amiben elmondom a jelentkezési feltételeket, megmutatom mit nyerhettek, de ide lejjebb is leírtam a tudnivalókat és egy képet is láthattok a nyereményről.



Mit nyerhettek?


Sleek Vintage Romance paletta


Hamarosan posztot is láthattok, majd róla!

Feltételek a jelentkezéshez:
1. Légy a rendszeres olvasóm, ezt itt oldalt teleheted meg, ha eddig még nem tetted.
2. Lájkold a Facebook oldalam, ide kattintva megteheted.
3. Légy feliratkozva a youtube csatornámra. Ha még nem vagy, akkor itt megteheted.

Teendők a jelentkezéshez:
Ha mindhárom feltétel megvan, akkor nincs más dolgot, mint írni egy kommentet ide a poszt alá, amiben leírod, hogy a különböző helyeken ( Facebook, Rendszeres olvasóim, Youtube) milyen néven követsz/vagy feliratkozva és mellé még leírod az e-mail címed. Igazából ennyi, ha van kedved esetleg leírhatod, milyen jellegű posztokat vagy videókat szereted legjobban, miket látnál szívesen a jövőben. 

Jelentkezni november 29. éjfélig lehet, másnap hirdetem majd ki a nyertes nevét.
Sok szerencsét!


Nóra

28 megjegyzés

  1. Még alig egy pár feliratkozód volt Youtube-on amikor rád találtam :) Láttam az összes videódat és a kedvenceim pl a kedvences videók.. sok tippet adsz olyan termékekről amelyekre amúgy is kíváncsi voltam. ;) Kriszti Takács illetve KrisztiT. néven követlek.
    Amúgy nem tudom mi változott, de ez a videód 'tök jó minőségű lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van egy új e-mail címem, ami mostantól működik: kriszti.takacs.07@gmail.com
      amúgy már most alig várom a 30.-át :DD

      Törlés
  2. Minden feltetel megvan:) Kovetlek peszlen katy/peszlen kata neven. Nagyon tetszenek, a haul-tag- es kedvences videoid. Valoban megnyugtato a hangod:DD Es jol all a piros ruzs;D e-mail: peszlenk@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Facebookon, Blogon, és youtube-on is Renáta Rózsa néven követlek :))
    Nagyon tetszik a paletta, csodaszép színei vannak :)
    Youtube-on találtam rád, nagyon megtetszett a stílusod. Nagyon kedves vagy, és közvetlen, és látszik hogy szívvel-lélekkel csinálod ezt az egészet :)
    Sok ötletet adtál, és nagyon sok mindent lehet tőled tanulni :)
    Puszi:Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az e-mail címem lemaradt :) rozsarenata999@gmail.com

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia.:) Pár hónapja akadtam rád,azt hiszem a júniusi kedvenceknél.A kedvences videókat nagyon szeretem,ill. még a Pink Gold-os is nagyon jó lett.:) A kedvences videóknál is pl. ha hezitáltam valamit megvenni,és te bemutattad,és pozitívan,akkor nyugodtabb szívvel vettem meg.:) Szívesen látnék még több sminkes(alkalmi,évszakhoz illő,hétköznapi...) ill. kedvences, és mondjuk smink cuccok videókat. Ágota Varga néven követlek mindenhol.:) Email címem: roslyn91@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Facebookon és youtubeon is Vanda Karászi néven követlek. :)
    e-mail címem: vanda.karaszi@gmail.com
    videók amiket szívesen látnék: haul, kedvencek, sminkek (minden mennyiségben:D) és azon belül is inkább hétköznapit, arcápolás, hajápolás... szóval minden ami csajos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj, elfelejtettem! Blogon is ezen a néven követlek! :D

      Törlés
  7. Szia! Blogon Sora Vivien Kiss néven követlek fészen Kiss Sora Vivien néven a csatornádra is Sora Vivien Kiss néven iratkoztam fel. kiss.vivien.19@indamail.hu haul smink és bőrápolás érdekelne :) köszi a játékot

    VálaszTörlés
  8. Szia! Uuuuuu az a paletta azok a színek *-* Am Gratula a feliratkozóknak és az oldalmegjelenítéseknek!!!! Legyen még több!
    Blogon: édeskeh néven vagyok rendszeres olvasód
    Facebbok: Gabriella Madár néven lájkoltam az oldalt
    Youtubon: bella pusy néven vagyok feliratkozód
    e-mail: madar.gabriella@freemail.hu
    Tudom ez nem feltétel de én nagyon szeretem nézni a haul,elfogyot termékes és az ilyesmi bejegyzéseket!!!! Köszönöm a lehetőséget! puszii

    VálaszTörlés
  9. Sziaa:))) Tényleg gyönyörű ez a paletta, és nagyon jól kihasználható színei vannak! :) Mindenhol (blogon,facebookon,youtubeon) Sénik Angéla néven követlek! :) email: angelasenik@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  10. Szia! :) Nagyon jó színei vannak a palettának :) Most így őszre-télre főleg :) Nekem nagyon tetszik :$
    facebook: Anna Lados
    youtube: mrswolfe
    blog: annewolfe
    :)
    Nekem a haul-videók meg a tag-ek a kedvenceim :)
    És mellesleg,szerintem nagyon jo a hangod,olyan megnyugtató vagy nemtudom :3
    Jó ötlet volt ez a nyereményjáték :3

    VálaszTörlés
  11. Woow ez a paletta!:)
    Blog: Tayloor Ashleey
    facebook: Adrienn Ashley Varga
    Youtube: Tayloor Ashleey
    E-mail: ashleey@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Köszi a lehetőséget! Nagyon tetszik a paletta!!:)
    Blog: Klaudia.
    FaceBook: Klaudia Hegedűs
    YouTube: Klaubaba8
    E-Mail: hegedusklau@gmail.com
    A személyesebb jellegű ,TAG videóid tetszenek a legjobban, de a sminkeseket is szívesen nézem!!!:)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Nóra néven követlek itt (névrokonként ;), Fb-n Nora Pirosként és youtube-on Norejkaként. Köszönöm a lehetőséget és további sok sikert kívánok a blogolásban, gratu az eddig elértekhez ^^

    VálaszTörlés
  14. Szia,
    Nem semmi ez a paletta, tényleg gyönyörű színei vannak! Gratulálok az eddig elért számokhoz, kívánom, hogy minél többen bukkanjanak Rád :P !
    Anna Rendes/JustPanka
    rendes.anna@citromail.hu

    VálaszTörlés
  15. szia
    nagyon szép ez a paletta facebook:julianna beszteri,Youtube:virág kiss,Blog:virág kiss
    email:beszterijulianna76@freemail.hu

    VálaszTörlés
  16. szia:)
    facebbok : Brigitta Hicsár
    Youtube : brigitta hicsár
    Blog : brigitta hicsár
    email : brics44@citromail.hu

    És nagyon szívesen láttnék töled HAUL videokat , illetve smink kollekcios vidit :))

    VálaszTörlés
  17. szia:D
    Youtube: Ondreász Renáta és a Facebookon is ugyan így követlek meg még a blogon is.
    email:o.enii&freemail.hu
    Nagyon tetszenek a videóid és a véleményeid egyes termékekről.:D én személy szerint haul és sminkes videókat szeretnék látni.:D és gartulálok az eddig elért teljesítményedhez..D

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    rone2122 néven követem a blogod itt.
    Schmidt Renáta néven lájkoltam a blogod Facebook-on.
    rone2122 néven vagyok feliratkozva a youtube csatornádra.
    Szuper a nyeremény, és a blog is!
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  19. Sziia! :)) Aztaa, gyönyörű ez a paletta!!! *.*
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, élnék is vele, szóval jelentkezem én is a játékra! :)
    Már régóta követőd vagyok mind a 3 helyen Gabriella Ember néven, az e-mail címem pedig: e.gabriella@mailbox.hu!
    Én igazából mindegyik posztodat nagyon szeretem, de főleg a sminkes és tesztes, elfogyottak-os illetve szerzeményes bejegyzéseidet! :) Mindig tudsz valami újat mutatni vagy mondani! :)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, várom a további olvasnivalókat/videókat! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Nixon néven követlek itt a blogon.
    Nikoletta Bányai néven lájkoltam a FB oldalt
    B Nixon néven pedig YT csatornádra is feliratkoztam már egy ideje :)
    Email: yarrick@citromail.hu


    Videó ötletek: sminktárolás, termékek amik nem váltak be, még több szerzeményes videó :))
    Köszönöm a lehetőséget!!!!
    Niki

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Itt sonie néven, youtube-on Szonja Petrovszki és facebookon is Szonja Petrovszki néven lájkoltam.:) Az emailom pedig petrovszkiszonja@gmail.com. Én legjobban a tesztes posztjaidat szeretem,sokat tud segíteni egy-egy termék kiválasztásánál!:)
    Szerintem lehetne több személyes,véleménykifejlős poszt.:)
    Ennyi lenne,köszönöm a lehetőséget! Szonja

    VálaszTörlés
  22. Szia!Én Herczeg Anett néven követlek youtubon is facebookon is és itt blogon is :) nagyon szeretem a videóid és mindened :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! :)
    Facebookon, Blogon, és youtube-on is Dóra Sáfár néven követlek :)
    e-mail címem: safar.dora876@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!!!!

    VálaszTörlés
  24. Youtube-on találtam rád és nagyon megtetszettek a videóid,a sminkes videók tetszenek a legjobban én ilyenekből látnák még többet:)
    Egyébként én is mindenhol követlek!:)
    Hermanovszky Nikolett
    nana.herma907@gmail.com

    VálaszTörlés