Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Kedvenc őszi körömlakkjaim II.

Egy nap híján egy hónapja volt az ennek a kis mini-sorozatnak az első része, amelyben az Essence 112 time for romance lakkját láthattátok. Ma a NYC lakkjai közül a 266 Battery Park Purple árnyalatot mutatom meg, ami egyébként évszaktól függetlenül az egyik kedvencem. Ezenkívül a lakkon kívül már csak egy kedvenc őszi lakkot mutatok be, viszont utána már itt is a tél (Winter is coming - sajnos a Trónok harca még nem :D), már nézegetem, hogy melyik lakkok kerülnek majd be a téli kedvencek közé. 


A gyűrűsujjaimat feldobtam a már bemutatott Essence 112 time for romance lakkal, mert nagyon jól illenek egymáshoz, végül pedig az egészre a Glamour-napokon vásárolt s.he fedőlakk került, amit végre felbontottam és elkezdtem tesztelgetni. Képeket csináltam fedőlakkal, illetve még anélkül. A képeken is látszik, hogy már a kinézetnél mennyit számít a fedőlakk. A NYC lakkok egyébként elég tartósak fedőlakk nélkül is, nekem az Essence tartósságát simán verik pár nappal.
A használt lakkok:


Fedőlakk nélkül:



Fedőlakkal:





Nincsenek megjegyzések