Üzemeltető: Blogger.

Mini haul (DM)

Most poszt és nem videó formájában láthatjátok, miket vásároltam. Ennek több oka van, egyrészt nincs annyi termék, másrészt nincs valami videózós idő, ha  viszont majd sikerül videózni akkor a már eddigi csomó ötlet közül valósítanék meg egyet, harmadrészt pedig egy videó azért hosszabb idő és a vásárolt dolgok között van, amit már ma láthattok majd a blogon és fura lenne "előbb a teszt utána a vásárlás". A DM-ben vásároltam tegnap. Eredetileg csak két dologért mentem, de több lett belőle, mert megláttam, hogy az Essence Happy Holidays trendkiadása már kinn van. Facebook-on jeleztem is nektek, hogy még időben tudjatok róla mielőtt elkapkodnák. 


Még érintetlen volt a pult, így meg tudtam venni a már kinézett hópelyhes fedőlakkot, erről  igyekszem még ma posztot írni.
Essence happy holidays snowflake topper - 649 Ft

Ha már az Essence pultnál voltam, akkor végre megvettem azt az új szortimentes rúzst, amit a kezdetektől kinéztem, ez pedig a Natural Beauty névre hallgató árnyalat. Remélem végre találtam egy szép hozzám is illő természetes árnyalatú rúzst.

Essence long lasting lipstick 07 Natural Beauty - 749 Ft

Mint említettem eredetileg két dologért mentem be. Az egyik a L'oreal micellás vize (a Rossmanban is akciós 1199 Ft, de ott már nem volt), mert fogytán a sminklemosóm. A másik az Alverde hajvaja, ami az egyik kedvencem, ha hajápolási termékekről van szó, ideje volt újravásárolni. Itt már írtam róla.

L'oreal Sublime Soft micellás víz - 1399 Ft

Alverde Repair- haarbutter - 999 Ft
Végül  egy nem tegnapi szerzemény (talán két hete vettem), de gondoltam megmutatom. A C&A-ban pár Six ékszer le volt/van akciózva. Már akkor is eléggé le volt fosztva az állvány, nem tudom maradt-e még valami, de én még találtam valamit ami tetszett. Ez a gyönyörűséges fülbevaló jött velem.

Six fülbevaló - 550 Ft



Nóra



7 megjegyzés

  1. Hu a rúzsra és a hópelyhes lakkra nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyanúgy engem is ez a 2 dolog érdekel a legjobban! :)

      Törlés
    2. Épp most fényképeztem a lakkot :) remélem jók lettek a képek! ilyen időben ez elég kétséges :(

      Törlés
  2. A lakk az én fantáziámat is piszkálja. :) Én pont most értem haza egy rúzzsal, igaz csak egy százasos darab, de uuuu. :D

    http://life-beauty-me.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fenn is van a lakk ! :)) Milyen színű rúzst vettél? és milyet? :) Nálunk a közelben most nyílt egy százas, még nem mertem bemenni, mert a buszról beláttam és úgy tűnt jó sok sminkcucc van és féltem sok mindent vennél hirtelen felindulásból :D

      Törlés
  3. Milyen meglepő, hogy megint olyan dolgokat szereztél be amiket én is imádok :DD

    VálaszTörlés