Üzemeltető: Blogger.

Hónap kedvencei - Október

Sziasztok! Már tegnap videóval szerettem volna jönni, egy sminkes videóval, de miután megszerkesztettem és el akartam menteni, behalt a program. Többször is próbáltam, de mindig lefagyott. Még nem jöttem rá mi baja, úgyhogy gondoltam felveszek egy másik videót és kipróbálom azon működik-e. Többen írtátok, hogy szeretitek a kedvences videókat, ezért egy hét csúzsással ugyan, de most az októberi kedvenceim mutatom be. Érdekes, ezt elmentette minden gond nélkül... 








Catrice Glamazona ajakszínező tollak
Catrice Camouflage korrektor
Bourjois pirosító 74 Rose Ambré
Rimmel Scandal Eyes szemceruza 005 nude
Maybelline the Rocket Volum' Express szempillaspirál
Essence 112 Time For Romance
Six fülbevaló

Nóra

2 megjegyzés

  1. Amikor kihúzod a spirált a tubusból húzgáld végig a tubus szélén, hogy lejöjjön róla a festék. Aztán mikor végeztél a spirálozással, amikor dugod vissza a tubusba, akkor az a festék, amit lehúztál a tubus belső szélén automatikusan visszakerül a tubusba. Jajj remélem érted :D nem tudtam értelmesebben leírni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis bénának érzem magam :D Ezt írta valaki Youtube-on is kommentben. Leszoktam húzgálni, de nem tudom annyira, h jó legyen :D még úgy is marad számomra felesleg. na azt itatom le mindig zsepivel . De azért köszönöm a tippet :)) és lehet tényleg én vagyok totál béna :D

      Törlés