Üzemeltető: Blogger.

Ha pattanásokat szeretnénk

Hát azt hiszem senki nem szeretne direkt pattanásokat, pont hogy eltüntetni szeretnénk őket, illetve már a kialakulásukat megelőzni. Most egy olyan terméket mutatok be, ami nekem nagyon nem vált be és sajnos pattanások kialakulásához vezetett, holott pont az ellentéte lenne a feladata.

A termék amiről tehát szó lesz a Garnier Pure Active arctisztító bőrradírja pattanások ellen aktív szénnel. Zsíros, tartósan problémás bőrre ajánlják. 2%-ban tartalmaz szalicilsavat, illetve aktív szenet.



Leírás:

A tisztító hatása bevált, sokkal tisztábbnak érzem a bőröm utána. Mindennapos használatot javasol, de nekem túl soknak tűnt minden napra, mert a kis széndarabkák viszonylag nagyon (talán túl nagyok), érdesek és eléggé dörzsölik a bőrt használatkor. Nem szerettem volna  túlradírozni a bőröm, mert az sem tesz jót neki. Nem szárította a bőrt, használat után puhává és selymessé varázsolta. Eleinte úgy tűnt nagyon be fog válni, szerettem és használni szeretném is, ha nem jelenne meg millió pattanás másnap az arcomon. Egy ideig fogalmam sem volt, hogy tőle lesznek pattanásaim, csak mikor egy ideig szép volt a bőröm, majd semmi mást nem változtatva a termékeken, amiket használok csak ezt is használtam vettem észre, hogy hoppá megvan a bűnös.


Sajnálom, hogy nem vált be, de örülök, hogy kiderült mi ártott a bőrömnek. Ti belefutottatok mostanában valami csalódásba?
Puszi,
Nóra

3 megjegyzés

  1. Nekem a Garnier arctisztítói eddig nem váltak be, kivétel a rózsás sminklemosó tej, de az más kategória. Több terméket is próbáltam már a márkától, de nem jöttek be: vagy semmi változás, vagy még több pattanás :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :S Én most használok egy másik Garnier arctisztítót mindennapi szinten és az szuperül bevált, bár egy nagyon megosztó termék, mert sokak panaszkodtak rá.

      Törlés
  2. Pont mostanában írtam én is egy Garnier kritikát, mindegyik kiszárítja és irritálja a bőrt? Úgy látszik jobb a marketing, mint a minőség :)

    VálaszTörlés