Üzemeltető: Blogger.

FOTD - Arany-barna őszi smink

Sikerült megoldani a videószerkesztő problémáját, a zene nem tetszett a programnak, nem tudom mi baja lehet a  Matchbox 20 She's So Mean számával, nekem most az egyik kedvencem :D. Tehát ma egy hasonló sminkes posztot láthattok, mint két hete szerdán, azaz a képek mellett egy rövid videót láthattok arról, hogy hogyan készítettem el a sminkem.  A szememre arany és barna árnyalatok kerültek, amik kombinációja mindig nagy kedvencem, a számra egy burgundi rúzs, igaz csak visszafogottan. 







Nóra

3 megjegyzés

  1. nagyon szép, mint mindig! :) szerintem jól állnának az intenzívebb, erősebb rúzsok is! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Pont hétvégén csináltam 5 kedvenc őszi/téli rúzsos videót majd a héten valamikor fel is teszem, abban majd láthatsz intenzívebb, erősebb rúzsokat :))

      Törlés
    2. Dejóó! :)) Várom! Imádom a rúzsokat! :)) Sőt, mostanában a ajakceruzákra, ajakfilcekre vagyok rákattanva! :)

      Törlés