Üzemeltető: Blogger.

Essence snowflake topper 01 Let it snow!


Ahogyan már beharangoztam most jöjjön az Essence snowflake topper / hópehely fedőlakk tesztje, ami a Happy Holidays trendkiadás egyik darabja. Nem nagyok nagyon lakkos, de ebből a trendkiadásból nekem legjobban a lakkok jönnek be. A lakk egy "árnyalat" nevet is kapott: 01 Let it snow!, ami ugyan nagyon aranyos, de másik árnyalatban/változatban nem kapható. Rengeteg képet készítettem és még ide is elég sokat töltöttem fel, írni alig írtam pár sort, de a képek mindent elárulnak.


Még rázás nélkül. A csillámok és kis "hópelyhek" az üveg alján, illetve két kis fémgolyó, hogy jobban felrázza a csillámokat:


 Egy kis rázás után - Már alakul!


Jól összerázva - Gyönyörű, mint egy hógömb!


 Hógömb & körömlakk mániásoknak kötelező darab!



Elsőként önmagában próbáltam ki. Egy picit csalódtam mikor felkentem, mert sokkal több csillámra számítottam - nagyjából látszik a képeken, mennyi csillámot vitt fel. Kicsit szórakozni kell azért is, hogy egy olyan kis hatszöget kihalásszunk. Ennek lehet az is az oka, hogy nekem elég sok maradt az alján őrületes rázás után is. Lehet majd fogpiszkálóval felkavarom. Ahogy a képeken is látjátok nem lett annyira mutatós és egyáltalán nem emlékeztet a hóra, hópelyhekre.  

Egy rétegben:


Két rétegben - már jobb, de nem az igazi.



Már mikor megvettem tudtam, hogy elsőre a Lovely fehér lakkjával (Nr. 25) fogom kipróbálni. Nagyon szeretem ezt a lakkot, mert hasonlóan a rózsaszínhez (amiről írtam is) nagyon tartós, fehér lakk létére már két rétegben szépen fed és nem is drága. Megcsappant lelkesedéssel ugyan, de elkezdtem kifesteni a körmöm a Lovely lakkjával, mindezt két rétegben. Aztán erre két vagy három réteg (valamelyik körmömre kettő, valamelyikre három réteget kentem a felvitt csillám mennyiségétől) jött az Essence fedőlakkból és voilá!






Még továbbra is úgy gondolom, hogy egy kicsit több csillámmal jobb lett volna, de így amikor a fehér lakkon van nem tudok annyira haragudni és örülök, hogy megvettem. Kíváncsi leszek más lakkon színű alapon milyen. Azt hiszem nekem most kezdett el karácsonyi hangulatom lenni  :D. 
Nektek, hogy tetszik? Esetleg valaki megvette már és kipróbálta más színű lakkal? Vagy a trendkiadás másik darabját?
Puszi,
Nóra

6 megjegyzés

  1. Nem jön be. :( nem erre számitottam... Inkább a Lovely egyik lakkját veszem meg helyette :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen szerintem senki nem ilyesmire számított. A Lovely lakkokat azonban tényleg nagyon ajánlom , szuperek és annyi szép szín van :))

      Törlés
  2. Oh de kár, hogy csak ennyi "hópelyhet" lehet felvinni vele, vagyis horgászni kell hozzá, hogy szép legyen. De azért nagyon kis cuki ez a rázogatós dolog, nekem bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kíváncsi leszek ha felkavarom többet tudok-e kifogni, bár akkor meg majd félek, hogy elfogy belőle hamar :S és egyetértek a rázogatással . Sorit néztem és itt volt még mellettem a lakk, csak úgy néha-néha elkezdtem rázogatni. :D

      Törlés
  3. óó! :( csalódott vagyok :( mikor beharangozták, annyira bejött, de most hogy látom mire képes, nem igazán :s nincs hópehely feelingje :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, konkrétan a fehér nélkül pár kis csillám meg 1-2 nagyobb "konfetti"(nem jut eszembe a neve)

      Törlés