Üzemeltető: Blogger.

5 trend, ami másokon tetszik, de magamon nem

A trendek jönnek-mennek, valamelyik tartósabb, valamelyik csak egy szezont ér meg és csak évtizedek múlva bukkan fel ismét. Én nem igazán szoktam ezeket követni. Ha egy ruhadarab tetszik az adott trendből azt még azután is szívesen hordom, hogy az már levonult. Nincs olyan, hogy egy adott trend ruhadarabjaival telepakolom a szekrényem, hanem inkább csak csipegetek. Biztosan veletek is van olyan, hogy egy bizonyos trend ruhái tetszenek másokon, de magatokon egyáltalán nem tudjátok elképzelni, vagy ha el is tudjátok és találtok a boltban egy olyat, ami tetszik, akkor felvéve egyáltalán nem úgy áll, ahogy kéne, egyszerűen nem passzol hozzátok. Most a számomra ilyen trendet mutatok be.





1. Állatminta
Régen egyáltalán nem tetszett, most már másokon tetszik. Boltban a ruháknak közelébe nem megyek, néha kacsingatok a kiegészítők felé, de eddig egy állatmintás cuccom van, egy napszemüveg.



2. Neon
19 évesen én már úgy érzem túl öreg vagyok hozzájuk. Lebarnult bőrrel sokaknak annyira jól áll, de ha lebarnult is a bőröm és felpróbálok akár csak egy egyszerű toppot, úgy érzem, hogy világítok. Talán nem vagyok elég merész.



3.  Bőr alsók
Bőr szoknyára és bőr nadrágra gondolok itt. Lábaim "nincsenek" a nadrághoz, de a szoknya még jó is lehetne, azonban valahogy nálam túl extrémnek tűnik a hétköznapokra, pedig imádom képeken. Azért már egy kicsit sikerült becsempészni a ruhatáramba, van egy olyan nadrágom aminek két oldalán egy-egy bőrcsík fut végig és még nyújtja is az alakot.



4. Boyfriend stílus
Még próbálkozom és imádnék egy jól álló boyfriend jeans-t és inget, de lehet jobb, ha  megmaradok csak annál, hogy otthon felveszem barátom meleg, hozzám képes hatalmas pulcsiját, aminek ráadásul mindig jó illata is van és Rá emlékeztet. :)


5. Pasztell színek
Nem értem miért, pedig annyira gyönyörűek, de akárhányszor próbáltam pasztell árnyalatokat : nem, nagyon nem tetszett magamon. Még körömlakk formájában sem szeretem. Úgy tűnik egyik véglet sem jön be annyira magamon, sem a neon, sem a pasztell.


Képek forrása: pinterest.com

Legközelebb olyan trendekről írok majd, amelyek közel állnak hozzám. Addig is nektek vannak olyan stílusok, trendek, amik másokon tetszenek, de magatokon egyáltalán nem?
Puszi,
Nóra

4 megjegyzés

  1. Én a neont csak fürdőruhában szeretem magamon. Bár van egy neon rózsaszín moyra lakkom, azt nyáron imádom, ha strandra megyek mindig azt kenem fel. Az állatmintás dolgok közül próbálkozz a sállal, szerintem jól állnak a barna hullámos hajadhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A neon fürdőruhák annyira jól mutatnak lebarnult bőrön, nem tudom pár éve mindig a kevésbé színes fürdőruhák tetszenek minden minta nélkül :D most szürkét vettem , tavaly meg feketét. De valahogy ezek fazonja tetszett legjobban, a színesekből nem volt olyan fazonú, amit kerestem, amikor vásárolni voltam. :D Majd ha látok, az állatmintás sálakat megkörnyékezem a boltokban.

      Törlés
  2. Én is most barátkozok az állatmintás darabokkal! :) Szerintem is jól állna a sál, próbáld ki! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgyis szeretnék most egy infiniti sálat, majd szemügyre veszem (ha lesz) az állatmintásat :)

      Törlés