Üzemeltető: Blogger.

Hajápolási rutinom

Magamhoz képest már rég volt hajápolási téma a blogon, ezért most egy videót készítettem a hajápolási rutinomról. Igyekeztem nem túlragozni és a lényeget mondani, de annyit tudnék róla beszélni ... Pár dolgot,  amit el szerettem volna mondani ezért ki is hagytam, nem baj majd legközelebb elmondom őket. A videót a tovább mögött találod, illetve összeszedtem az eddigi ilyen témájú posztokat is.






Olvasgatnivaló a témában:
Otthon elkészíthető hajpakolásokról:
1. rész : alapanyagok
2. rész : kedvenc pakolásaim

Ombre hajamról

Hajnövesztés:
1. rész: Ricinusolaj

Két kedvenc termék, amiket gyakran újravásárolok

Esetleges témák :
- hajnövesztés tapasztalatok
- Otthon elkészítő hajpakolások (én hogyan, mikor, milyen gyakran használom, hogyan teszem fel, meddig hagyom fent, mivel mosom ki ezeket a pakolásokat és ilyesmik)
- hő nélküli hajhullámosítási technikák

Most hirtelen ennyi jutott eszembe, egyszer mindről készítek majd posztot vagy videót, de ha valamelyikre igazán kíváncsiak vagytok írjátok meg, így előrébb veszem a "sorban" és hamarabb láthatjátok majd. :))
Nóra

Nincsenek megjegyzések