Üzemeltető: Blogger.

FOTD - I'm a survivor

Sziasztok! A mai posztban megmutatom a mai sminkem. Nagyon szeretem, sokszor viselem mostanában. Csak egy kis fekete szemceruza elsatírozva barna szemhéjpúderrel, egy kis pirosító és vörös ajkak és már kész is!Hogy miket használtam, azt a tovább mögött megtaláljátok.







Használt termékek:
Arc:
Garnier BB krém
Catrice Camouflage korrektor - 020 Light beige
MUA púder
Essence krémes pirosító: Guerilla Gardening trendkiadás 01 Mission Flower (teszt róla itt - pénteken láttam a leakciózott termékek között a Köki Müllerében 350 Ft-ért, a másik árnyalattal együtt, ha valaki lemaradt róla, de tetszik neki :))


Szemek:
MUA Undressed paletta: shade 1, shade 3, shade 5
Essence kajal szemceruza 01 black
Maybelline the Rocket Volum' Express szempillaspirál
Szemöldök:
NYC szemöldökceruza 925 Sable
MUA Undressed Paletta: shade 5 

Ajkak:
Catrice ajakszínező ceruza  01 I'm a survivor (Glamazona trendkiadás)


Bevezettem azt az apró változást, hogy ezentúl a bejegyzéseket teljes egészében csak a tovább-ra kattintás után olvashatjátok el. Ezt azért változtattam meg, mert így tudom majd meg igazán, hogy mi az ami jobban érdekel Titeket, mi az ami kevésbé, illetve ha nézegetitek a bejegyzéseket nem kell végiggörgetni hosszan az egész bejegyzéseke, ami esetleg titeket nem is érdekel, csak az összefoglalót olvashatjátok majd, és könnyebben odajuttok ahhoz a bejegyzéshez, ami érdekel. A régebbi bejegyzéseket (ősz előttieket) meghagyom úgy, ahogy voltak. Remélem ez a változás senkit sem zavar. 
Holnap egy tag videóval jövök majd, illetve az ajakszínező ceruza tesztjével. :)
Puszi, Nóra

Nincsenek megjegyzések