Üzemeltető: Blogger.

Képek a kertből

Sziasztok!

Nagyon szeretek fotózni. Háromféle(+1) dolog van, amiről érthetetlen mennyiségű képet tudok készíteni. Az első csoport a növények, főként virágok, a második a rovarok, bogarak, lepkék, a harmadik pedig épületek, ez leginkább városnézésekkor jön elő, a +1 pedig az első kettő együttes kombinációja. Most pár képem hoztam el, amiket még két hete fotóztam, de most, hogy itthon vagyok újra átnézegettem őket, megnézve mennyit változott a kert. Ha tetszeni fog ez a poszt Nektek, akkor majd az eheti fotókat is megosztom veletek. Szóval mindenképp írjátok meg ha szeretnétek még hasonlót látni a beauty posztok mellett.

 A levendula az egyik kedvenc virágom, a kertünk több részében is megtalálható :)


 Imádom a méhecskéket fotózni!





 Az igazi, 7 pettyes katicabogár, éppen csemegézik :)

 Amikor fotóztam, még nem voltak szép napraforgó táblák, akkor még a repce virágzott. (Ez nem a kertünkben készült, hanem a hátsó kertből, a szomszéd repceföldjéről)

 A lepkékkel órákat el tudok lenni csak, hogy szülessen egy-két jó kép.



Remélem tetszettek a képek :)
Puszi, 
Nóra

3 megjegyzés

  1. Kedves Nóra! Nagyon eltűntél mostanában! Hiányolom a videóidat! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen eltűntem egy időre, de jövőhétre már igyekszem videóval és rendszeres posztokkal visszatérni. :))

      Törlés