Üzemeltető: Blogger.

About Me & Contact

Sziasztok!


Nóri vagyok, a blog írója.
A blogom 2013 május 17-én kezdtem írni, mert teljesen magával ragadott ez a világ. Imádok a divattal, sminkeléssel, szépség-, haj-, bőrápolással és egyéb csajos dolgokkal foglalkozni. Ezekkel kapcsolatban osztom meg tapasztalataimat itt a blogon, illetve a videóimban, merthogy a blog indításakor egy youtube csatornát is indítottam. Találkozhattok tehát nálam terméktesztekkel, sminkekkel, sminkeléssel és sminktippekkel, hajápolós, DIY, outfit bejegyzésekkel és videókkal. Néha személyesebb bejegyzésekkel is találkozhattok, hogy egy kicsit még jobban megismerhessetek. Imádok fotózni! A képeket gyakran megosztom veletek, főleg, ha valami élménnyel társulnak, így rövid élménybeszámolós és sok-sok képes bejegyzésekkel is találkozhattok.

Remélem találtok valami számotokra érdekeset, hasznosat a blogon és gyakran találkozunk majd itt virtuálisan!



CONTACT
Ha bármi kérdésetek van, írjatok nekem!
beautysecretsfromnora@gmail.com

Hol találkozhattok még velem?

Nincsenek megjegyzések